Stylizacja rzęs by Sonia

Moje kolejne marzenie się spełniło:) przeszłam pełne przeszkolenie i jestem
certyfikowaną stylistką rzęs!

Jest to precyzyjna i mozolna praca, ale sprawia mi ogromną satysfakcję, a w trakcie "klejenia" wycisza moje zszargane nerwy korporacyjnym zamieszaniem.

Czyli odstawiam melisę i zabieram się za tworzenie pięknych spojrzeń! :D
Oczywiście nie z marszu, jeśli coś robię to zawsze z precyzją i dokładnością! nie mogło zabraknąć pełnego wyposażenia godnego profesjonalnej stylistki;) zakupiłam nie tylko rzęsy, ale dla komfortu waszych pup i plecków łóżko do masażu, które mam nadzieje będzie służyć przez wiele zabiegów.

Pierwsze klientki na szczęście bardzo zadowolone efektem końcowym, więc bez skrępowania mogę polecać swoje usługi :)


Moje efekty:







Zapraszam kociaki! ;)



Udostępnij:

Witam na moim blogu:)

Zapraszam do komentowania

2 komentarze:

  1. Świetna stylizacja ! Zakochałam się … Szkoda, że mi nigdy nie wychodzi dokładnie tak jakbym chciała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kwestia wprawy i ćwiczeń ;) życzę powodzenia w wytrwałości!

      Pozdrawiam

      Usuń