Half bun

Co wybrać? luźno rozpuszczone włosy czy wygodny koczek? od dzisiaj już nie wybieraj! :D połącz obie fryzurki w half bun :) co to takiego?

Half bun to fryzura, która na pewno przypadnie Ci do gustu. Pasuje osobom w prostych włosach, bujnych lokach. Dobrze wygląda na wszystkich długościach włosów, wycieniowanych lub ściętych na loba. Idealnie w nieładzie i bardzo dobrze przy starannie wygładzonej stylizacji.

Po prostu jest uniwersalna, Ty też możesz znaleźć swój styl upięcia.

Jak czesać?

To też kwestia indywidualna. Pół koczka można nosić na czubku głowy lub spiętego niżej.
Należy zebrać wierzchnią warstwę włosów z czubka głowy, którą upinamy w dowolny sposób.





Zalety?

- nie musisz ciągle odgarniać włosów.
- fryzura ładnie eksponuje buźkę
- można podpinać grzywkę w gorące dni
- pół koczek jest trendem
- ładnie eksponuje ombre i sombre
- podkreśla kształt Twojej fryzury


Mogłabym jeszcze powymieniać, ale nie zatrzymuje dłużej, zobacz jak Tobie pasuje Half bun i daj znać jaki styl upięcia wymyśliłaś :)

Udostępnij:

Witam na moim blogu:)

Zapraszam do komentowania

14 komentarze:

  1. Uwielbiam tą fryzurę i dziękuje za ciekawe propozycje :) na pewno spróbuje !

    http://aleksandra-chyla.blogspot.com/2015/08/hej-witam-wszystkich-po-krotkiej.html zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudenka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na coś dla mnie.
    Ogromnie lubię czesać innych - wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zamiłowanie;) Znalazłam fajny kanał z takimi pół koczkami
      https://www.youtube.com/watch?v=rG9AXPZEMN0

      Jest on też na facebooku u mnie;) Jak będziesz miała ochotę to wpadaj, postaram się o więcej takich inspiracji.
      https://www.facebook.com/pages/Pi%C4%99knotka/1655108868038906

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. świetne połączenie, ostatnio o tym czytałam w czasopiśmie, może pora spróbować ;)
    Pozdrawiam - Milaa
    http://milaa-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę przypomina mi dorotkę. Szkoda że mam za krótkie i zbyt pocieniowane włosy, żeby coś takiego zrobić :'c
    Zapraszam do komentowania i na moją ankietę, jest dla mnie ważna: bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. super fryzura bardzo mi się podoba :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście się to nie podoba , wolę kitkę z rozpuszczonymi :D Ale to moje zdanie , niektórym jest w tym dobrze: )
    Dodaję do obs , mam nadzieje że się odwdzieczysz :)
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się to średnio podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że każdy ma inne upodobania :) To właśnie ta różnorodność sprawia, że jesteśmy wyjątkowi.

      Usuń
  10. Na pierwszym zdjęciu wygląda to perfekcyjnie! Mi ta fryzura za bardzo nie pasuje, jednak to dobry wybór, jak nie włosy nie chcą się układać, jak powinny. :D

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe szybko można się do tej fryzury przekonać przy figlarnych włosach. Tak było właśnie w moim przypadku:D

      Pozdrawiam ;)

      Usuń