koronka

Niedzielna koronka:)

paznokcie ładnie się prezentują, chociaż przyznam szczerze, że nie są zbyt wygodne w noszeniu. Koronka to naklejki zakupione na allegro. Były bardzo niedrogie, więc przy okazji innych zakupów postanowiłam wypróbować. 






Koronki połączyłam z wrzosowym kolorem Golden Rose (jak na razie mój faworyt wśród lakierów do paznokci). 


Na wszystko nałożyłam top, który niestety nie pomógł w zakryciu wystającej naklejki koronkowej.
Efekt jak na jeden wieczór zadowalający, ale odczuwałam dyskomfort w noszeniu.

Ponieważ nie jestem zwolenniczką jednorazowych rozwiązań, pewnie już nie powtórzę naklejania na paznokcie tego typu naklejek, ale co zrobić kiedy tak uwielbiam koronki?!


Może macie jakieś sprawdzone ozdoby koronkowe? stempelki w jakimś ładnym wzorze?
Daj znać;)

Udostępnij:

Witam na moim blogu:)

Zapraszam do komentowania

4 komentarze:

  1. Piękny manicure! Jesteśmy pod wrażeniem! Ale co do komfortu noszenia naklejek - jakoś specjalnie za nimi nie przepadam pod tym względem (Asia), choć efekt jest boski!

    OdpowiedzUsuń